czwartek, 30 grudnia 2010

Metamorfoza 1

No więc moja pierwsza poważna metamorfoza, metamorfoza emo_ziomka_xd Oto ona:






małe, tak wiem. I pomieszała mi się kolejność xD Najpierw Po, Potem przed.

Przed: Bardzo ładna medoll, ale czegoś mi brakowało. Wszystko pasuje.
Po:Usta bardziej podkreśliłam na czerwona, co według mnie pasuje do zimowego makijażu. zmieniłam fryzurę, makijaż, pomalowałam brwi, policzka, i zrobiłam lekkie pasemka.

Jak lepiej: Przed czy po? Pozdrawiam:)

1 komentarz: